DARMOWA DOSTAWA ✅ MOŻLIWOŚĆ ZWROTU ✅ EKSPRESOWA WYSYŁKA

Zwrot Reklamacja Gwarancja

Zwrot - Odstąpienie od umowy 

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Pamiętaj, że takowe oświadczenie należy dołączyć do zwracanej przesyłki, a samą przesyłkę nadać najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu jej odebrania.

Należy pamiętać o zachowaniu paragonu, bądź faktury VAT wraz z oryginalnym pudełkiem, który jest niezbędny w wszelakich procesach odstąpienia od umowy!

Jeśli zwracana rzecz nie spełnia twoich oczekiwań, podczas zwracania jej do nas, nie może ona zawierać jakichkolwiek śladów eksploatacji, czyli w przypadku wszelakich sprzętów folia zabezpieczająca nie może zostać zerwana, oraz opakowanie nie może być otwarte, także zamówiony produkt nie może być w żaden sposób używane

Do zwracanego towaru należy zawrzeć paragon zakupu, bądź fakturę VAT, w przeciwnym wypadku można liczyć się z negatywnym rozpatrzeniem odstąpienia od umowy

Podczas wykonywania zwrotu, zarazem odstąpieniem od umowy, należy starannie zabezpieczyć przesyłkę przed odesłaniem, zawierając w opakowaniu „Formularz zwrotu”, oraz Paragon, bądź fakturę VAT, wraz z kompletnym produktem, oryginalnym opakowaniem w stanie nienaruszonym.

Towar należy odesłać na adres:

Szymon Wereszka YoloDiem

Niemica 45/7

76-142 Malechowo

+48 733-270-616

Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem!

Czas rozpatrywania zwrotu, odstąpienia od umowy zawartej na odległość liczona jest od dnia otrzymania paczki na wyżej wymieniony przez nas adres.

Zazwyczaj trwa to do 3 dni roboczych, lecz może się to wydłużyć ze względów natłoku wszelakich prac, maksymalny czas rozpatrywania deklarujemy do 14 dni roboczych.

Formularz Zwrotu

Reklamacja/Gwarancja

Jeśli Ty, jako Klient otrzymałeś z naszego sklepu produkt, który nie działa, bądź jest uszkodzony fabrycznie, zadbamy o to byś był zadowolony z jakości pełnionych przez nas usług, gdyż udzielamy na każdy gwarancję na 12 miesięcy od momentu otrzymania produktów, czyli momentu zawarcia, dopełnienia umowy!

Należy pamiętać o zachowaniu paragonu, bądź faktury VAT wraz z oryginalnym pudełkiem, który jest niezbędny w wszelakich procesach reklamacyjnych!

Aby skorzystać z reklamacji/gwarancji, prosimy o wcześniejszy kontakt poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail: sklep@yolodiem.pl, podając Państwa dane kontaktowe i zamówienie w celu weryfikacji. Na tym etapie postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu - czasami wystarczą nasze wskazówki dotyczące prawidłowego użytkowania produktu, aby uniknąć konieczności reklamowania. Jeżeli jednak okaże się, że wada nie wynika z nieprawidłowego użytkowania, prześlemy do Państwa formularz reklamacyjny/gwarancyjny, który należy uzupełnić i dołączyć do odsyłanego produktu.

W związku ze zgłoszoną reklamacją wady możemy zaproponować zwrot części kwoty lub pełny zwrot, a także wymianę lub naprawę produktu, w zależności od charakteru usterki i dostępnych możliwości.

Podczas reklamowania produkt należy starannie zabezpieczyć przesyłkę przed odesłaniem, zawierając w opakowaniu otrzymany formularz, paragon, bądź fakturę VAT, wraz z kompletnym produktem, oryginalnym opakowaniem w stanie nienaruszonym.

Towar należy odesłać na adres:

Szymon Wereszka YoloDiem

Niemica 45/7

76-142 Malechowo

+48 733-270-616

Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem!

Czas reklamacji zazwyczaj trwa to do 3 dni roboczych, lecz może się to wydłużyć ze względów natłoku wszelakich prac, maksymalny czas rozpatrywania deklarujemy do 14 dni roboczych.

Podczas rozpatrywania reklamacji sprawdzamy spójność produktu z zamówieniem do czego jest nam potrzebna faktura VAT, bądź paragon, oraz całą wadę opisywaną w formularzu, sprawdzamy, testujemy dokładnie pod wszelakimi kątami reklamowany produkt, jeśli wada nie występuje przez cały okres testowania, uznajemy reklamacje za rozpatrzoną w sposób negatywny.

Dodatkowo, gdy wada jest niestosowna, kontaktujemy się z Tobą, czyli naszym klientem w celu wyjaśnień dokładnej zasady działania sprzętu również w takowym przypadku klient jest zobowiązany pokrycia przesyłki zwrotnej, natomiast w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji podejmujemy dalsze działania, gdzie wymieniamy produkt naprawiamy lub wymieniamy na nowy - wolny od wad, bądź zwracamy środku za zakup.